loading
Кликнете за Opel LiveChat
chat

Нуждаете се от помощ, или търсите още информация? Не се колебайте да се свържете с нас. Нашият екип за услуги е готов да ви помогне.

  
Обадете ни се
Безплатен телефонен номер: +800 1204 472
Платен местен телефонен номер: +359 2 492 59 08
Международен телефонен номер: +800 8002 2334

Изпратете ни имейл
onstar.europe@onstar.com
Напишете ни писмо
OnStar Europe Ltd.
Luton HQ & Training Center
Osborne Rd
Luton, Bedfordshire
United Kingdom 
Кои автомобили разполагат с OnStar?
OnStar се предлага за цяла гама от пътнически автомобили – от Corsa дo Insignia.


Как да получа OnStar?
OnStar се предлага серийно при нива на оборудване Sport, Innovation и OPC и като опция за други нива. Моля, проверете за наличност в конфигуратора на съответния автомобил. Когато купувате своя нов Opel, Вашият дилър ще Ви обясни как да получите OnStar и ще активира услугата онлайн.


Как да започна да използвам OnStar?
След като закупите автомобил, оборудван с OnStar, трябва да се регистрирате и да активирате OnStar. Ще получите имейл от Opel – просто кликнете върху линка в него, за да завършите процеса на активиране. Ако закупите оборудван с OnStar автомобил от предишен собственик, просто натиснете бутона Service, за да говорите с консултант на OnStar за създаване на OnStar aкаунт. Ако имате въпроси, натиснете бутона Service, за да говорите с консултант на OnStar. 


Как да получа достъп до своя OnStar акаунт?
След като акаунтът Ви бъде създаден и настроен, ще имате достъп до него през myOpel. 


Всички услуги ли са налични за всички автомобили?
Има някои услуги, които не са на разположение при някои автомобили – моля, вижте раздела "Особености при моделите" за повече подробности.


Мога ли да получа OnStar в сегашния си автомобил?
OnStar се предлага само в най-новите модели на Opel. OnStar не може да се добави към оборудването на съществуващи автомобили.


Мога ли да получа OnStar за автомобил от друга марка?
OnStar е уникална услуга, която се предлага само за автомобили Opel.


Как мога да прекратя абонамента си?
Можете да спрете да ползвате услугите на OnStar по всяко време, макар че се надяваме да не го направите. Единият вариант е да влезете в своя онлайн OnStar aкаунт и да се отпишете, а другият да натиснете бутона Service в автомобила и да говорите с консултант, който ще може да Ви помогне.


Ще работи ли OnStar, когато пътувам в чужбина?
Да, услугите на OnStar са достъпни в цяла Европа. Моля, вижте списъка с държави в раздела Получете на OnStar, който показва къде са налице услугите на системата. 


Моята застрахователна компания ще получава ли данни?
Не, Вашият застраховател няма да получава никаква информация от нас. Всъщност Вашите данни няма да бъдат споделяни с никакви трети лица, освен ако Вие не ни помолите да го направим.


На кои езици се предлагат услугите на OnStar?
OnStar се предлага на 20 езика – английски, български, гръцки, датски, испански, италиански, немски, норвежки, полски, португалски, румънски, руски, словашки, словенски, унгарски, фински, френски, холандски, чешки и шведски. За да отговорим възможно най-бързо на Вашето обаждане, при изключителни обстоятелства може отначало да бъдете свързани с консултант, говорещ английски.


Как да избера език?
Вашият OnStar акаунт ще бъде настроен на избрания от Вас език при регистрирането. По всяко време можете да промените езика в профила си, като отидете на страницата "моя профил".
По всяко време можете да промените езика на своята инфо-развлекателна система, което ще промени и езика, на който консултантите на OnStar общуват с Вас (виж езиците във въпроса по-горе). Ако е избран език извън списъка, ще бъдете свързани със служител, говорещ английски.


Мога ли да изпробвам OnStar безплатно?
Да, за всеки нов автомобил, закупен с OnStar, се предлага дванайсетмесечен безплатен пробен период на услугите OnStar.


Когато пътувам в друга страна и се обадя на консултант на OnStar, ще бъда ли таксуван допълнително от OnStar?
Когато сте в автомобила, Вие няма да бъдете таксувани за връзката с консултант чрез системата OnStar.


Когато пътувам в друга страна, ще бъда ли таксуван допълнително от OnStar в случай, че се обадя на служител на OnStar?
Когато сте в автомобила, Вие няма да бъдете таксувани за връзката със служител чрез системата OnStar.


Кога ще започне 12-месечния пробен период за услугите на OnStar?
Вашият 12-месечен пробен период започва да тече от датата на регистрация на автомобила или доставка от дилъра на Opel (което настъпи по-рано), независимо от датата на активиране на услугата.